Clopotnita

Wednesday, 18 March 2009

Frumusete, bat-o focu’!

Filed under: Ganduri,Imagini — clopotar @ 22:45

Toti vor sa fii frumos…
Se asteapta sa fii! Asteapta pana ce vei fi frumos ca apoi sa-ti zica ca esti, ca ai ajuns la “next level”, ca acum meriti cine stie ce… Abia acum. Stupid!Zau asa…
O zic pentru a mia oara: frumusetea e in ochii celui care priveste! E atat de simplu.

z_by_eliaraDe cand te nasti: “Ce dragalas e, manca-l-ar tata! Uof, scumpetea… Si ce ochisori are, si ce manute!” Crap… Sau altfel: “Da’ ce dea par are… Iubitule, adu aparatul tau de ras, te rog.” Ridicol. Cand o sa invatam ca trupul e prea putin important… Si daca e important atunci sa dam aceasta valoare sanatatii. E singura care merita cu adevarat atentia noastra. Stim noi: “Sanatate, ca-i mai buna decat toate!”.
Lu’ frate-miu aproape ca-i e mila de don’soarele de pe strada,  suferinde de anorexie. Cateodata zice el ca mai-mai ca ar incerca sa treaca cu masina printre picioarele lor, alta data ii este frica sa mearga pe langa trotuar, sa nu le ia vantul si sa le arunce pe capota masinii. 😀 Lasand gluma la o parte, nu mi-a placut nici mie vederii fetele prea… suple sa le zicem. Prea gingase, ma tem sa nu le sparg! Un trup sanatos are ceva muschi pe el, din aia fini, ca de fata.  Iar la ce lopeti am eu in loc de maini, (deh, crescut la tara, ce stiti voi?) nici n-as vrea ceva prea firav, sa am inca o grija-n plus. Glumesc, va dati seama, iar daca nu, puteti sa ma credeti, caci glumesc. Sincer, nu conteaza cum e trupul. Pe mine sufletul ma intereseaza, apoi mintea, abia apoi trupul. Si daca ar fi sa am vreo preferinta, da, as vrea sa am pe ce pune mana. :”> 141

In ochii mei nu-s frumos(!), dar stiu ca am o frumusete langa mine. Nu pot sa-mi inchipui decat ca-s frumos pentru ea, chiar daca ea nu crede in frumusetea ei. Sincer, nici n-as vrea sa fiu pentru altcineva; tot ce-mi doresc e sa nu fiu, sa nu devin respingator. Niciodata nu mi-a placut sa atrag atentia, mai ales fizic. Haine cu care sa ma pierd in multime, pas rapid, fara zgomot:  felina. 😀 Si cu toate astea tot mai primesc cateodata cate un atribut girafar. In aliniatul asta nu vorbesc doar de frumusetea fizica. 😉
Am obiceiul a saluta oamenii cu “Buna sa va fie ziua, frumosilor!” sau “Buna seara, frumoaselor!”, la servici, la camin, oriunde, si lumea e atat de incuiata la minte sa creada ca le admir doar frumusetea fizica. 8-| Too bad…

Inchei cu o intrebare: de ce se pune atat accent pe ceva atat de trecator, precum frumusetea fizica? Si nu doar in secolul asta, ci in toate a fost asa… Frumusetea interioara e mult mai apreciata, la momentul potrivit, dar cine e s-o bage in seama? cand cea fizica te surzeste cu atata zgomot…

1 Comment »

  1. La subiectul asta ma abtin sa comentez, insa ai o leapsa. Citeste http://incercari.wordpress.com/2009/03/23/evita-o-goana-pana-la-farmacie-fa-ti-rost-de-jucarioare-cum-stii-tu-mai-bine-direct-de-la-calculator/ si indeplineste-ti misiunea. :p

    Comment by Freya — Monday, 23 March 2009 @ 11:38 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.